JOKR - sporáková kování

Obchodní podmínky

 

Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto „ Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti prodeje zboží a materiálů mezi firmou Josef Kratochvíl-JOKR (dále jen "prodávající") a jejími zákazníky a kamnáři (dále jen "kupující").

Objednávky

Aktuální ceny a dodací podmínky jsou platné v okamžiku přijmutí objednávky dodavatelem. Případné změny objednávky ze strany odběratele, její úpravy nebo stornování lze provést pouze po dohodě s dodavatelem a to výhradně písemnou formou.

Zboží

Prodávající si vyhrazuje právo rozdílu v odstínu potahu v závislosti na výrobních změnách.Taktéž si vyhrazuje právo případných změn v závislosti na změně výrobního programu či změně výrobku (komponentu). Fotografie jsou pouze ilustrační.

Platební podmínky

  • Dobírkou - při využití přepravní služby
  • Hotově - při odběru na provozovně
Veškeré ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH.
Ceny dopravy se řídí podle ceníku dopravní služby ,předem vždy odběratelé budou informováni.

Dodací podmínky

  1. Osobní odběr
    Osobní odběr je možné provést v naší firmě Josef Kratochvíl-JOKR,Žďárská 348,59214 Nové Veselí. Provozní doba: PO-PÁ od 06:00 hod.-do 15:00 hod.
  2. Zaslání zboží přepravní službou:
    Zboží se posílá buď formou palety pokud zboží přesáhne 40 kg anebo balíkem do 30 kg.
    Pokud si zákazník sjedná dopravu sám, musí kontaktovat prodávajícího.

Doprava k zákazníkovi a termín dodání zboží

Každá objednávka bude dodavatelem potvrzena.Výrobky,které jsou základním sortimentem budou dodány do 1 týdne,základní sporákové kování trvá 3 týdny ode dne potvrzení objednávky pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na jiném termínu.

Odstoupení od kupní smlouvy ze strany prodávajícího, právo na změnu ceny

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
  1. zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  2. výrazným způsobem se změnila cena zboží
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.

Pokud kupující již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.

Prodávající si vyhrazuje právo změny ceny. Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku potvrzení objednávky. Je-li platná cena vyšší než cena uvedená na objednávce, může kupující dodávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě, telefonicky, emailem), má spotřebitel právo v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží bez udání důvodů. Odstoupení od smlouvy je potřeba doručit nejpozději poslední den 14 denní lhůty.

Záruční podmínky.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta , pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na
  1. opotřebení vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávnou montáží výrobků
  4. mechanickým poškozením

Reklamace

Reklamace mechanického poškození z přepravy: Kupující je povinen zkontrolovat zásilku za asistence řidiče přepravní společnosti a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku,případně na dodané množství při poškození org.balení nahlášené po odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Reklamaci na dodané množství a zjevné vady lze uplatnit do 3 pracovních dnů od převzetí zboží odběratelem. Reklamaci je nutno uplatnit písemnou formou s uvedením druhu reklamovaného zboží, termínem dodávky, číslem dokladu (faktura) , popisem vady a fotodokumentací org.zabaleného popřípadě jen částečně rozbaleného zboží.

Postup při reklamaci:
  1. informujte nás o reklamaci písemně - doporučeným dopisem
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu viz.kontakty
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží
Vaší případnou reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího písemného doručení na naší firmu.

Doporučujeme:

Před vrácením zboží nafotit. Předejdete tím problémům v případě poškození dopravcem, nebo při řešení sporu.
Zboží řádně zabalit.

Co je potřeba vědět:
Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.

Obchodní podmínky | Nastavení cookies | Osobní údaje | Copyright (c) 2010 JOKR | Provozováno na systému Go-on.cz Publisher